Not so sane III







Fotograf: Stig Lundberg
Modell: Jag

Kommentarer
Caroline

Jag gillar spökbilden! Ser liknande framför mig fast i ett mörkt hus läskig



Sv: Ja det var en härlig skara! Den fjärde morbrodern är lite svag efter en stroke så han stannade hemma då det är svårt att ta sig till och runt kring stugan.

2011-07-07 @ 15:49:30
Caroline

Sv: ser toktokigt ut med aftnar! Jag visste att det var nåt sånt men vågade inte chansa ^^

2011-07-07 @ 15:53:15
Caroline

Sv: Hihi sötis! Har man haft en "bra" lärare så har man ;) (förtydligande för de som inte fattar: hade en värdelös bildlärare i en kurs, som det enda jag lärde mig nåt av är att kompositionen är viktig!) Tack! You've got mail btw =)

2011-07-10 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback