Doing good

Alldeles nyss kom jag och F hem trötta och svettiga. Vi har burit nära 60kg kläder genom stan till Öppen gemenskap, alltså bättre behövande. Det känns så bra att ge istället för att slänga bort/sälja, och jag gör gärna om det även om det är en del jobb att frakta saker utan bil. Gör gott för andra och för själen!

Kvinnan som tog emot oss blev väldigt lycklig men hade nog inte väntat sig så mycket som det faktiskt var (gissar jag utifrån hennes tefatsögon) och tackade oss flera gånger. Tydligen hade de haft brist på kläder där under sommaren, så om du har plagg liggandes som du inte använder är det ett hett tips! Ring dem innan dock så du vet att de har öppet och väntar dig. :)

Det är inte bara kläder som tas emot, kolla deras önskelista.

Kommentarer
Caroline

Bra gjort!

Sv: Enar var ett riktigt bra förslag, ligger i topp på listan just nu! (har iofs inga andra förslag ännu men..) Ja Rio ännu en gång och lika bra nu som sist, men Isabelle var mindre road tyvärr =/ Hihi jaa, den är verkligen söt den lilla randiga saken! Får se om de fått hem filttyg i veckan så jag kan göra klart den. Hoppas!

2011-07-27 @ 18:56:02
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback