Dagen före...


Nyss kom det ett bud med vackra blommor till mig (och F) från John och Elin. Tack fina fina ni!

Idag har varit en dag av pyssel, fix, stress och fjärilar i magen. Imorgon är det nämligen min bröllopsdag - tänk att lilla jag ska gifta mig. Jag minns när min syster stod brud, och i mina ögon var hon så vuxen. Nu är jag lika gammal som hon var den gången, oj vad tiden går!

Snart ska jag gå och möta upp min Linda som kommit hit med flyget från Västerås och sedan har vi hela helgen full av roligheter - alla roligast är självklart då bröllopet och festen.

Kommentarer
Caroline

Åh vilka fina färger! Det ska bli så trevligt imorgon! <3

2011-11-10 @ 20:00:51
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback