Nyvaken


Sydde om ett förkläde
häromdagen som jag inte var helt nöjd med...

Det är inte lätt att jobba hela natten och sedan bara få sova några få timmar för att lyckas vara vaken på dagen igen, men nu är jag uppe! Ungefär en veckas ledighet har jag framför mig och jag ska försöka hinna med så mycket roligheter som möjligt. Bland annat ska jag genomföra en fotografering själv som jag tänk på ett tag samt en med Stig Lundberg från jobbet då jag ska vara modell (tänk Gollum?!). Skoj!

Så snart jag blivit som folk ska jag ringa Carro och höra om hon vill leka med mig idag, men först ska jag ringa Öppen gemenskap och höra om de vill ha några grejer av mig.

Kommentarer
Caroline

Och det blev ju jättebra!

Hehe lite roligt att bara läsa om fotograferingen med Stig och fantisera runt det utan att ta med det du berättat idag. Väldigt knasiga tankar och syner får jag! ^^

Jag leker gärna mer idag =)

2011-06-29 @ 17:33:11
Caroline

Sv: Den klöverbilden blev till med hjälp av dig som inspiration =) la mig platt på marken som du gjort vid något tillfälle och voilá!

Hmm, hoppas missförståndet lösts!

2011-06-29 @ 17:37:14
Caroline

Tjoho! :)

2011-07-11 @ 14:47:10
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback