Sommar


Prövade något annorlunda...

Jag har ju jobbat ganska mycket så det är inte förrän nu som jag har ledigt och det börjar sjunka in, sakta men säkert. Det här är mitt sista "sommarlov", för när jag börjar jobba igen kommer jag inte kunna ha semester så länge som jag lyckas vara ledig nu. Därför ska jag passa på att njuta riktigt rejält, bara göra sådant jag har lust med och ladda upp inför den allra sista terminen på förskollärarprogrammet!

I morgon ska jag hälsa på en tjej som läste första året med mig men som hoppade av och nu har hittat vad hon vill göra. Kanske har jag skrivit om henne tidigare, det är Vickan i alla fall som bor i Övik och det ska bli så roligt att träffas igen! Det blir inte så ofta eftersom vi båda pluggar samt gör det på universitet många, många mil ifrån varandra, så vi har mycket att prata om. It's gonna be a blast! :)

Kommentarer
Caroline

Micket fin somamrbild!



Sv: Jo moroten är mindre nöjd över sin situation, men söt är den!

2011-07-22 @ 19:31:10
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
Caroline

Sv: Jag har köpt färdiga ögon med ögla bakpå från Konstnärsshoppen =)

2011-07-23 @ 11:24:55
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
Viktoria

Tack för besöket, det var verkligen hur roligt som helst att få se dig igen! :) Och vilken fin blogg :) Vi hörs snart, ta hand om dig!

2011-07-25 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback