Jullov

Sedan i tisdags kväll har jag och Carro en välförtjänt veckas ledigt från allt vad examensarbete heter. Jag skulle ljuga om jag inte sa att det är välbehövligt! För vi har jobbat så bra på det hela tiden, och den text vi har är minsann i toppklass.

Nu befinner jag mig i Västerås hos mina föräldrar och har det bara mysigt. Ända till onsdag är jag här så om det är någon gammal kändis som vill ses är det bara att ringa. ;)

Mamma står i köket och griljerar julskinkan och jag ska snart hoppa in för att hjälpa henne med andra förberedelser. Mammas julmat <3

Kommentarer
Caroline

Hoppas du haft det tokbra! Det har jag =)

Det känns konstigt att inte ha dig och din humor att umgås med, för det verkar som att min familj inte riktigt håller med mig i vad som är skoj och inte?! saknar

2011-12-27 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback