Flytt

Jag har flyttat över till ny bloggadress men min gamla finns kvar att läsa för den som vill, dock bara som arkiv. Tanken är att jag ska försöka hålla mig till det kreativa här, med några vardagliga inslag, mest för att jag ska avsätta tid för att fota och rita (som jag tycker väldigt mycket om men på något vis inte lyckas hinna med mitt i all vardag). Dock kommer det inte handla om uppdateringar varje dag, men någon dag i veckan tänker jag satsa på (sen får vi se hur det går, haha). I twitterrutan i högerspalten kommer det troligtvis vara lite högre aktivitet än i resten av bloggen, för den som är intresserad (du vet vem du är ;)).

Ikväll blir det utemiddag med ett gäng som jag har jobbet med i sommar, gamla som nya kollegor, och jag känner på mig att det kommer bli jättetrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback